İddia: ABD, İran devlet televizyonuna ait bazı internet sitelerine el koydu!

ABD'nin, İran devlet televizyonuna ait Arapça ve İngilizce yayın yapan bazı internet sitelerine el koyduğu iddia edildi. Söz konusu sitelerin girişinde ABD Federal Soruşturma Bürosu (FBI) ile ABD Ticaret Bakanlığı Endüstri ve Güvenlik Bürosunun logoları yer alıyor.

HABER
HABER
22 Haziran 2021 Salı 22:04
İddia: ABD, İran devlet televizyonuna ait bazı internet sitelerine el koydu!

İran'ın yarı resmi Fars Haber Ajansı'nda yayımlanan haberde, devlet televizyonuna ait İngilizce yayın yapan Press TV ve Arapça yayın yapan Al Alam ile Yemen'deki Husilere ait Al Mesira kanallarının internet sitelerinin domainlerine ABD tarafından el konulduğu ileri sürüldü.Söz konusu sitelerin girişinde ABD Federal Soruşturma Bürosu (FBI) ile ABD Ticaret Bakanlığı Endüstri ve Güvenlik Bürosunun logoları yer alıyor ve nükleer, biyolojik ve teknolojik kaçakçılıkla ilgili yasaların kendilerine el koyma hakkını verdiği savunuluyor.

Son Güncelleme: 22.06.2021 22:04
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol